אישורי הגעה לחתונה או לאירועים מבית Chair4U

אישורי הגעה החלטתם להתחתן! סגרתם תאריך, אולם, מוזיקה, אלכוהול, שמלת כלה כמובן, גימיקים שונים, השקעתם והתחייבתם במיטב כספיכם – ומה לגבי הדבר החשוב ביותר? לדאוג ולוודא שהמוזמנים אכן יגיעו לאירוע??

שימוש בשירות אישורי הגעה לחתונה או לאירועים של CHAIR4U מאפשר קבלת תמונת מצב עדכנית, עד יום לפני האירוע, מה שמונע מצב בו עליכם להתחייב לכמות מנות גדולה או קטנה מהרצוי. מדובר בחיסכון כספי של אלפי שקלים!

בנוסף, השירות מונע מכם את הצורך בעריכת עשרות ומאות שיחות טלפון, אם על ידכם או על ידי גיוס החברים והמשפחה, חוסך זמן רב אותו ניתן להקדיש ליתר הסידורים, חוסך עלויות כספיות, והיתרון המרכזי הוא האפשרות של המוזמן לתת מענה כנה ואמיתי בדבר הגעתו לאירוע, מה שלעיתים קרובות לא נעשה כאשר בעל האירוע או מי מטעמו ומשפחתו מתקשר בעצמו.

תהליך השימוש בשירותי אישורי הגעה שלנו:

  • השיחות מבוצעות על ידי צוות טלפניות/ים מנוסים ואדיבים אשר שמחים לתת מענה למוזמנים בכל שאלה שצצה בנוגע לאירוע. אין המדובר באישור הגעה אוטומטי על ידי מענה קולי, הודעת מסרון או באינטרנט.
  • אנו לא מגבילים בכמות השיחות המבוצעות לכל מוזמן, ובמידה ולא תפסנו את אחד המוזמנים, נמשיך להתקשר עד שנתפוס אותו ולא נוותר – זאת מהות השירות.
  • אישורי ההגעה הטלפוניים מתבצעים ממספר טלפון מזוהה ולא חסום, מה שמונע אי מענה מצד מוזמנים רבים שאינם ששים לענות לשיחה לא מזוהה, ולכן לעיתים לא ניתן לאתר אותם טלפונית.
  • ההקפדה שלנו על טיב השיחות נובעת מכך שאנו מאמינים כי בהיותנו הגוף המייצג את בעלי השמחה, התחושה אותה אנחנו משדרים בשיחה מעידה על בעלי השמחה ואופי האירוע, ומוסיפה כמובן את אותו נופך יוקרתי לאירוע שלכם.
  • בנוסף, קיימת חשיבות רבה בבחירת המועד בו אנו עורכים  אישורי הגעה לחתונה או לאירוע. מדוע? במידה ועורכים את אישור ההגעה במועד שהוא רחוק יחסית מיום האירוע, רוב התשובות שתקבלו יהיו מטעות ולא מדויקות או שהמוזמנים יבקשו שתצלצלו אליהם במועד קרוב יותר לאירוע.

בצ'ר פור יו אנו נוהגים לערוך את אישורי הגעה הטלפוניים כשבוע עד שבוע וחצי לפני מועד האירוע וזאת על מנת שתתקבלנה תשובות כנות ומדויקות על ידי המוזמנים.

בסוף כל יום מקבל הלקוח דו"ח עדכני עם שיחות הטלפון שבוצעו, הערות שונות של המוזמנים ושל החברה, יחד עם הסבר מפורט וליווי אישי.

מענה אנושי ולא אלקטרוני

השירות שאנו מציעים הינו טלפוני, באמצעות מענה אנושי של טלפנים מנוסים ואדיבים, המתקשרים אל המוזמנים שלכם, מציגים עצמם ומוודאים את הגעתם לאירוע.

אנו שמים דגש על מענה אנושי מאחר ומניסיוננו, המוזמנים לאירוע מעדיפים לנהל שיחה אל מול מענה אנושי ולא אל מול מענה אלקטרוני .

קיימים מספר יתרונות במענה אנושי על פני מענה אלקטרוני, אינטרנטי או באמצעות SMS:

  • בעזרת מענה אנושי אנו יודעים להתאים את השיחה ואופן הצגת וידוא ההגעה בהתאם לקטגוריה אליה משויך האורח וכך נמנע בלבול אצל חלק גדול מהאורחים שלא תמיד מכירים את החתן או הכלה.
  • תתפלאו, לא חסרים מוזמנים שכאשר מתקשרים אליהם אינם יודעים ומבינים באיזה אירוע מדובר ולכן לעיתים אינם מאשרים הגעה למרות שבסופו של דבר יגיעו וכל זאת רק בגלל הבלבול… (כך למשל מוסרים למוזמן שאינו יודע מיהם גלי ואיתן כי מדובר באירוע של דוד כהן (האבא).
  • במידה והמוזמן אינו יכול לשוחח באותו הרגע או מבקש שיחזרו אליו במועד אחר – מענה אנושי מאפשר זאת כך שניתן לחזור אליו לפי הזמן המתאים לו ובתיאום מראש עמו, ואילו במענה אלקטרוני זה מתבצע בשעות קבועות ודבר זה אינו מתאפשר.
  • בעזרת מענה אנושי ניתן לתת מענה לכל השאלות של המוזמן ואף למסור אינפורמציה לפי בקשת הלקוח: כך למשל היכן ממוקם האולם/ גן אירועים, מתי מתחיל האירוע, באיזו שעה קבלת הפנים והחופה, האם יש הסעה וכן הלאה. (נוכל לעזור לכם גם בהקמה ותפעול של עמדות רישום ממוחשבות באירוע).

השימוש בשירות הטלפוני ובמענה האנושי מונע מכם את הצורך בעריכת עשרות ומאות שיחות טלפון, חוסך זמן רב שאותו ניתן להקדיש ליתר הסידורים, חוסך עלויות כספיות, כשהיתרון המרכזי הוא האפשרות של המוזמן לתת מענה כנה ואמיתי בדבר אישור הגעתו לאירוע, דבר שלעיתים קרובות לא נעשה כאשר בעל האירוע או מי מטעמו ומשפחתו מתקשר בעצמו.

אפשר לשלב את שירות אישורי ההגעה יחד עם שירות שליחת המסרונים (SMS) שלנו: שליחת מסרוני תזכורת למוזמנים יום לפני האירוע ומסרוני תודה לאחר האירוע – מה שמוסיף לנופך היוקרתי של האירוע שלכם ומעניק תחושה אישית לכל מוזמן ומוזמן!

אישורי הגעה לחתונה של Chair4U – מסדרים לכם את האירוע