אירועים פרטיים

מתחתנים? עורכים בר/בת מצווה? ברית/ה? אירוע משפחתי? סגרתם תאריך, אולם אירועים, תקליטן/ להקה וגימיקים נוספים אחרים?

ומה לגבי הדבר החשוב ביותר? לדאוג ולוודא שהמוזמנים אכן יגיעו לאירוע??

בשביל זה אנו כאן!! הגעתם למקום הנכון לניהול ותכנון המוזמנים לאירוע.

כל אחד מאיתנו נכח באירוע בו הבחין באורחים שתרים אחר מקום ישיבה לאחר שמקומות ישיבתם נתפסו מראש, או שהגיעו מעט באיחור לאולם והבחינו כי מרבית השולחנות תפוסים על ידי משפחות או קבוצות אורחים, כשבכל שולחן כזה כיסא אחד או שניים ריקים.. התוצאה הסופית היא פתיחת שולחן "רזרבה" כדי להימנע מחוסר נעימות, כל זאת כשאביה של הכלה או אחיו של החתן מתרוצץ עם תרשים האולם ומחפש אחר מקומות ישיבתם..

שימוש בשירותנו מאפשר להימנע מכל המבוכה, חוסר הסדר והכי חשוב- מהוצאות כספיות מיותרות!!

אין זה סוד שעלויות האירועים הפרטיים הן גבוהות ורבות. שימוש בשירותנו מאפשר לצמצם ולחסוך בעלויות אלה בעזרת תכנון יעיל של סדר ההושבה באירוע עוד מראש, מה שמאפשר היערכות מוקדמת ומדויקת ככל שניתן של כמות האורחים באירוע.

על ידי שימוש בשירותי אישורי ההגעה מתאפשרת קבלת תמונת מצב עדכנית, עד יום לפני האירוע, מה שמונע מצב בו עליך להתחייב לכמות מנות גדולה או קטנה מהרצוי.  המדובר בחיסכון כספי של אלפי שקלים!!

באירוע עצמו ניהול ההושבה "און ליין" מאפשר גמישות באשר לסידורי ההושבה של האורחים ומניעת פתיחת שולחנות "רזרבה", מה שמגדיל את עלויות האירוע, מאפשר לכם להתנהל ולהתחייב מראש מול מקום האירוע על מספר מנות ריאלי, כל זאת ללא הטרדת בעל השמחה או בני משפחתו, ללא עוגמת נפש של אורחים שאינם מוצאים את מקומם או שמקומם נתפס על ידי אחרים שהגיעו לאירוע ללא הודעה.