צוות הדיילים של CHAIR4U נמצא בעמדה בכניסה לאירוע ומושיב את המוזמנים בעזרת שימוש במערכת ממוחשבת, חדישה וייחודית שלנו שפותחה על פי סטנדרטים גבוהים ומאפשרת את ניהול סידורי הושבה באירוע והושבה "און ליין" של המוזמנים, לאחר קליטת כל מוזמן שמגיע למקום.

כל עמדה מאוישת על ידי דייל/ת מקצועי, אדיב ושירותי ומאובזרת במחשב נייד ובמדפסת המפיקה את כרטיס ההושבה של המוזמן בו ברגע שהוא מגיע. מספר העמדות נגזר מכמות המוזמנים שצפויה להגיע לאירוע, כדי למנוע מצב בו מגיע מוזמן ונאלץ לחכות בתור ממושך עד לקבלת הפתק.

חשוב לזכור כי עמדת הרישום בכניסה היא "כרטיס הביקור" של החתונה שלכם! אם העמדה מרשימה, מזמינת פנים ומהירה – כך יתרשם המוזמן שלכם מהנופך היוקרתי של האירוע והשירות האקסקלוסיבי.

כאשר מוזמן מגיע לעמדת הרישום הוא לא צריך להמתין שהדיילת תחפש את שמו בין עשרות הפתקיות שמונחות על השולחן, או ברשימת אקסל, אלא השירות הוא מהיר בעזרת השימוש במערכת הממוחשבת, כך שאין תורים ארוכים ומיותרים בכניסה לאירוע והאורחים מרוצים..

בנוסף, האורח מקבל פתק שמופק עבורו בו בזמן, עליו רשומים שמו, מספר המוזמנים ומספר השולחן, כמו גם פרטי האירוע: שמם של בני הזוג, תאריך החתונה וברכה מהזוג. לדוגמא: "החתונה של יעל וגלעד, 1.1.13, תודה שבאת לחגוג עמנו!" – בצירוף שם המוזמן, מספר האורחים ומספר השולחן

סידורי הושבה לחתונה של Chair4U – פחות כסף, פחות כאב ראש

הושבה מסוג זה ידידותית לכלל האורחים, ובמידה ויש צורך בעריכת שינויים בסידורי ההושבה, הם מתבצעים באותו הרגע ובקלות יתרה. כך למשל אם גברת כהן אישרה הגעה לה ולבעלה (2 מוזמנים) אך בסוף הגיעה לבדה – המערכת מעדכנת זאת והכיסא שהתפנה – לא יוותר מיותם ותשלמו עליו סתם כסף, אלא המערכת מזהה כיסאות פנויים אלה ויודעת לעדכן את ההושבה בו בזמן כך שייתפס על ידי אורח אחר..

ניתן לקבל דו"ח מעודכן בכל שלב של האירוע שמשקף את כמות המוזמנים שהגיעו, ולפי זה אף לתכנן את תחילת הערב ולהתחיל את החופה כאשר מרבית המוזמנים ישנם..

חשוב לזכור כי ניהול נכון של מקומות הישיבה בחתונה, ובפרט השימוש במערכת ההושבה הממוחשבת מוביל לחסכון כספי משמעותי בעלויות האירוע, כמו גם ההימנעות מהתרוצצויות וכאבי ראש בזמן האירוע כך שתוכלו להינות לאורך כל הערב…

כך למשל, מחיר מנה ממוצעת כיום עומדת על כ-200 ₪ למוזמן. חישוב קצר של 10 מוזמנים (לפחות) שלא הגיעו לאירוע למרות שאישרו את הגעתם, והכיסא שלהם נשאר מיותם וריק, מוביל לחישוב מהיר של הפסד כספי של 2,000 ₪ בשניות!! ושלא תטעו – תמיד יהיו אורחים שלמרות שאישרו את הגעתם לא יגיעו בסופו של דבר, מסיבות כאלה ואחרות (מחלה, בייביסיטר שהבריזה, עבודה וכו' ) את זה ניתן למנוע בקלות!!!

אז למה אתם מחכים? צרו קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית.

לקבלת הצעת מחיר התקשרו או מלאו את פרטיכם בטופס המצורף

    שם (*)

    טלפון/נייד (*)

    דואר אלקטרוני (*)

    תאריך האירוע

    בחר/י שירות: (*)

    עסקיפרטיחתונהבר/ בת מצווהברית/הכנסיום עיוןקד"מ

    אחר

    תוכן ההודעה

    נתראה בשמחות!! ושיהיה במזל טוב…

    Chair4U – מסדרים לכם את האירוע

    קריאה נוספת:

    סידורי ישיבה

    אישורי הגעה – חיסכון של אלפי שקלים בתקציב האירוע