דיילות קד"מ - Chair4Uחברת Chair4U היא אחת החברות המובילות בשוק במהלך ה-5 שנים האחרונות בניהול כנסים ומוצריו הנלווים.

אנו אחראיים לשירות חדשני ומיוחד, שיאפשר לכם לעסוק בניהול עמדת הבוט שלכם, יכולות הצגת המוצרים והטכנולוגיה שלכם בראש שקט, בזמן שדיילי הלידים שלנו יסתובבו ויאספו עבורכם את כל הפוטנציאל העסקי.

אנו מתמחים בדיילי רישום אקטיביים לאיסוף לידים ושיווק המוצר בתערוכות.

בזמן שאתם משווקים ומדגימים את מוצריכם אנחנו נהיה אחראיים על:

  • איסוף לידים רחב מתוך כל התנועה הקיימת, רק עבורכם!
  • אי פספוס לקוחות פוטנציאלים – הדיילים שלנו ממוקדים כלפי הגדלת הפוטנציאל העסקי שלכם, מסתובבים בכנס ומאתרים לקוחות פוטנציאלים.
  • הדרכת הצוות בחברתכם – עד כשבוע לפני התערוכה תתקיים אצלכם הדרכת דיילים על המוצר וכיצד אתם מעוניינים שנציג אותו למתעניינים.
  • טיוב נתונים מדויק באמצעות אייפד ויכולת לדוור את באי הביתן לאחר התערוכה לטובת המשך התקשרות עסקית. יכולת לפלח נתונים ולקבל דוחות מפורטים עם סטטיסטיקות (לפי דרישת הלקוח) כך שתוכלו לעשות את הפולו-אפ הנדרש בצורה מסודרת ויעילה.
  • חסכון בזמן ובכסף – באמצעות דיילי הלידים תוכלו למקד את עצמכם בנראות ובשיווק, אנו נאפשר לכם לחסוך בכוח אדם ולהעמיק את היחס לאנשים שתציגו עבורם, ובכך להעמיק את היחס האישי עבור כל לקוח, כל זאת מבלי לחשוש שתאבדו לקוחות מפאת חוסר זמן וכוח אדם. כך תגדילו את הפוטנציאל העסקי שלשמו אתם משקיעים כסף רב.

כיום בחרו בשירותינו מספר חברות המציגות בתערוכה, על מנת לאפשר להן להתרכז בתערוכה ולא לדאוג בנוגע לתנועה הרבה, ולא לבזבז לידים ולקוחות פוטנציאליים רק בגלל שלא היה ניתן להתייחס אליו במאה אחוז בזמן אמת.

למעשה אנחנו מגדילים לכם משמעותית את הפוטנציאל העסקי, ומעלים את יחס ההמרה בין באי התערוכה ומימושם כלידים פונטנציאלים!

קד"מ

יצירתיות – בתוך ים הפרסומות, הקמפיינים ואירועי קידום המכירות, רק הדברים שמצליחים לייצר חוויה אמיתית הם משמעותיים.
מחלקת הקריאטיב של Chair4U תבנה לך קונספט ייחודי וחדשני לכל משימת שיווק שתדרש לה, וצוות המפיקים שלנו ידאג להוציא אותו לפועל, על הצד הטוב ביותר.
גיבוש קונספט קריאטיבי, הפקה והוצאה לפועל, מערך תפעול ולוגיסטיקה, פיקוח ובקרה, הפקת דוחות ועוד.

  1. מגוון רחב ועשיר של דיילים ודיילות לכנסים ואירועים, צוות שעובד איתנו זמן רב ועבד בהמון פרוייקטים חוויתיים (אל על, Waze ועוד)
  2. קונספטים שונים – עיצוב והקמת האירוע: אנו עובדים עם מפיקים יצירתיים שיתנו לכם מגוון אפשרויות להשגת מטרת הפעילות, ועם צוות הקמה מקצועי ומיומן שתמיד מספק את הסחורה!
  3. על ידי ניהול נכון ואכפתיות אנו גאים להגיד כי צוות הדיילים שעובד איתנו הוא צוות ותיק, צוות יציב ועתיר ניסיון, עם זיקה לכל פרויקט, צוות שמבין את החשיבות שבכל פרויקט ונרתם בכל כולו על מנת להגיע להצלחה מרבית.
  4. על ידי מנהלי שטח אנו יוצרים שיתופי פעולה עם בתי עסק שמולם אנו עושים את הפעילות,. יש לנו ניסיון רב בעבודה וסנכרון עם צד שלישי שמגיע על ידי תקשורת טובה והבנת הצרכים והרצונות גם של הצד השלישי.
  5. זמינות מידיית! (אם מדובר על פרוייקט הדורש עיצוב או ייצור מוצרים נלווים כמו חלוקת תיקי/מחזיקי מפתחות אז צריך להעביר את הדרישה עד חודש לפני האירוע)

ניסיון -יש לנו דיילים מיומנים שעובדים בצורה חוזרת בפרויקטים של מכירה.
דיילי שיווק ומכירה לכנסים – דיילים שעובדים עם אייפדים ומלקטים דאטה מטראפיק של באי התערוכות עבור בעלי הביתנים והחברות, יוזמים מגע, לוקחים באלגנטיות וצורה נחמדה את המידע מבאי התערוכה.
יכולת פיתוח משחקים על מנת לייצר אטרקטיביות עם הלקוחות – אנו עובדים עם מהנדסי תוכנה ופיתוח ויש לנו את היכולת לבנות משחקים אטרקטיביים שיעזרו ללקוחות לשתף פעולה עם הפעילות הנדרשת, איסוף דאטה, ביצוע סקר דעת קהל עבורכם או כל מטרה אחרת.
למעשה, אנו יודעים איך לרקום פרויקטים שמשלבים כיף ואפקטיביות – כיף ללקוחות, אפקטיביות עבורכם.

אתרי רישום ייעודיים

אתר רישום הוא מרכז הידע של האירוע, הוא תחילתו של האירוע. ניהול נכון של אתר רישום יביא לדאטה נכונה וחתכי מידע רלוונטים על מנת שנוכל לנהל את האירוע בצורה מצויינת.

וכשמדובר בטכנולוגיה, חדשנות היא שם המשחק; לחברתנו מערכת חדשה בתחום אתרי הרישום, שפותחה על ידי מהנדסי החברה שלנו וייחודית לנו. באמצעות מערכת זו ניתן להקים אתר רישום מעוצב לפי דרישת ועיצוב הלקוח, במספר דקות ובמינימום עלויות.

בק-אופיס – לרוב אתר רישום יגיע ללא בק-אופיס, הווה אומר שאיסוף הנתונים מגיע במייל לקוח אחרי לקוח, ולאחר מכן מגיעה עבודת הנמלים שדורשת הקלדה של הנתונים הללו. ואז מגיעה הבעיה הכי גדולה, טיוב הנתונים; טיוב הנתונים עלול להיפגע כיוון שמדובר ביד אנושית שמקלידה נתונים רבים. אם כבר קיבלתם בק-אופיס כחלק מעסקת החבילה של אתר הרישום, הוא כנראה יהיה עם עמודות קבועות וסטנדרטיות… אצלנו תוכל למצוא את הבק-אופיס הדינאמי והמודולרי ביותר שתוכל לבקש, ומכיוון שהמערכות פותחו על-ידי מהנדסי החברה, יש לנו את היכולות לקבוע (וגם לשנות) כיצד יראה הבק-אופיס, ומשם לקבוע אילו עמודות ואפשרויות יתקיימו בניהול הדאטה עבורנו. ניתן להוסיף ולהוריד שדות ולהשתמש בשדות לפילוח נתונים רלוונטי עבורנו.

  • גישה מכל מקום – ניתן להיכנס למערכת בכל זמן נתון מכל מכשיר סלולרי/מחשב ולדעת בזמן אמת איפה האתר עומד מבחינת כמות נרשמים וכדו'.
  • ניתוח נתונים – באמצעות המערכת ניתן לדעת האם הלקוחות פתחו או לא פתחו את הקישור שנשלח אליהם, מאיפה הגיעו הלקוחות, ועוד.
  • הזמנה דיגיטלית – ניתן לדוור את הלקוח ישירות על-ידי שימוש במספר הטלפון שלו ושמו הפרטי (שימוש בפרטיו האישיים).
  • דיוור מבצעים לחברות – על ידי שימוש נכון בבק-אופיס יהיה ניתן לדוור פלח שלם של אוכלוסיה שנבחר; לדוגמא, חברה שמוכרת מכשירי חשמל תשלח לנייד או למייל קופון לטובת רכישת מוצר כזה או אחר.
  • המערכת מספקת גם פתרונות לנופשים בנושא רישום מקדים ושיבוץ לחדרים .

אחד הדברים החשובים באתר רישום הוא הבק-אופיס שלו, נשמח להדגים לכם את המערכת אונליין.

חברתנו מבצעת מעל ל-1000 אירועים בשנה. אנחנו עובדים עם חברות כמו: ערוץ 2, ערוץ 10, וויז, משרד הביטחון, האקדמית יפו, אוניברסיטת ת"א ועוד, ועם מפיקים כמו ברדוגו, סופר פוש, הוכמן את שכטר, גיל נוה, גולדי, משה ברון, אלדן הפקות ועוד.

צרו איתנו קשר עוד היום וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית!